1350818065_img-be24a78cd92101377c49d2fd1

Olipa reissu. Nyt olen taasen Suomessa, kymmenen päivän visiitillä ennen varsinaisen koulun alkamista. Kahden viikon kielikurssi on ohi, onneksi. Kurssi oli kyllä oikein hyvä ja hyödyllinen, ja tutustuin todella moniin mukaviin ihmisiin ja tapasin tietysti myös jo MEDes-kavereita, joihin olin tutustunut jo keväällä. Kuitenkin on myönnettävä, että vaikka nuoriso käyttäytyi hyvin, ja varsinkin huonekaverini olivat oikein mukavia ja yrittivät olla ihmisiksi, oli kyllä aika rasittavaa asua yhdessä pienessä huoneessa kolmen parikymppisen neitosen kanssa. Jo yksin suihkuvuorojen sopiminen oli työlästä, aamut olivat varsinaista hupia, kun neidit heräilivät vuoronperään parinkymmenen minuutin välein omalle suihkuvuorolleen. Ja minä pääsin helpolla, kun omat aamutoimeni kestivät keskimäärin kolme minuuttia.

Nyt olen kuitenkin melkoisen väsynyt, tulin sunnuntaina kotiin, ja tämän päivän olin töissä, joten jatkan huomenna aiheesta lisää.